zondag, 14 oktober 2018 11:04

WV-Maasdijk

Het ging gister allemaal niet vanzelf. Maasdijk kwam verrassend sterk voor de dag en nam brutaal een 0-1 voorsprong al vroeg in de wedstrijd. Kranenburg moest al meteen vol gas op deze zeer warme zaterdag. Het wilde in de eerste helft allemaal niet zo als trainer Abbenhuis het voor ogen had. Toen ook nog Lorenzo Scheffer rood kreeg moest WV Kranenburg met 10 man verder. De routine en klasse gaat in dat soort situaties opspelen en toen Nicky Brouwer de 1-1 via een strafschop op het bord zette was dat eigenlijk gezien het spelbeeld logisch.

Lang kon de ploeg niet van de gelijke stand genieten, want Maasdijk was ook bij de les en maakte de 1-2. WV Kranenburg kon meteen weer in de achtervolging maar moest echt even bijkomen van deze tegenvaller. Na een paar miniuten begon het te lopen bij de torenhoog favoriet en kon Nicky Brouwer de 2-2 aantekenen. Dit keer was WV Kranenburg wel scherp en zette de gasten vast. Aanval na aanval ging er op het Maasdijkse doel en uit een van die aanvallen was het Rogier Beld die de 3-2 aantekende. De wedstrijd was gespeeld. Phil Altimari, die weer keihard werkte vandaag, tekende nog voor de 4-2 en dat was de eindstand.

Moeizaam en niet scherp genoeg, dat zullen ongetwijfeld de aandachtspunten zijn voor trainer Abbenhuis deze week op de training.

Laatst aangepast op zondag, 14 oktober 2018 11:04