Jeugdnieuws!
dinsdag, 28 mei 2019 18:19

Beste (ouders / verzorgers van) leden van onze vereniging en belangstellenden,

Met ingang van komend seizoen 2019 – 2020 gaat Wateringse Veld Kranenburg een intensieve samenwerking aan met Voetbalschool Skillz. Skillz is in een aantal jaar uitgegroeid tot een van de grootste voetbalscholen in Nederland. Hun unieke manier van opleiden heeft ertoe geleid dat al vele jeugdspelers zijn aangenomen bij een BVO. Deze samenwerking betekent dus een enorme kwaliteitsimpuls voor het jeugdvoetbal in de wijk Wateringse Veld en omstreken.

Graag informeren we u over deze samenwerking en wat dit betekent voor de vereniging. Om die reden organiseren we een bijeenkomst op donderdag 6 juni aanstaande in het clubgebouw van onze vereniging aan de Guido de Moorstraat 35. Samen met Voetbalschool Skillz presenteren we u graag onze plannen voor het volgende seizoen.

De avond start om 19.00 uur. Aanmelden is niet nodig, maar houd er wel rekening mee dat ons clubgebouw een beperkte capaciteit heeft. Vol = vol! We verzoeken u dus om tijdig aanwezig te zijn.

Na afloop is er genoeg tijd om met elkaar na te praten over deze mooie ontwikkeling!

Namens het bestuur van Wateringse Veld Kranenburg,

Frans Kubitza, secretaris