Samenwerking sv Wateringse Veld met Voetbalacademie Ton Jenner
woensdag, 16 mei 2012 18:32

SV Wateringse Veld is een samenwerkingsverband overeengekomen met de Voetbalacademie van Ton Jenner. Deze samenwerking zal effectief ingaan met ingang van het seizoen 2012 – 2013.

De samenwerking bestaat eruit, dat alle trainingen van de pupillen en junioren van sv Wateringse Veld vanaf volgend seizoen onder leiding van trainers van de Voetbalacademie worden uitgevoerd. Voordeel van deze werkwijze is, dat de spelers van onze vereniging op een identieke wijze worden getraind op gebied van techniek, samenwerking en communicatie onderling. Deze werkwijze heeft inmiddels zijn effectiviteit bewezen op diverse plaatsen in onze regio en we zijn dan ook blij, dat we dit ook bij sv Wateringse Veld kunnen aanbieden.

Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de brief, die naar alle ouders is toegezonden. Deze brief kunt u ook hier downloaden.

Laatst aangepast op zaterdag, 22 september 2012 22:37