Wateringse Veld Kranenburg en voetbalschool Skillz slaan handen ineen!
woensdag, 22 mei 2019 12:27

De afgelopen weken hebben Wateringse Veld Kranenburg en Voetbalschool Skillz een aantal interessante gesprekken gevoerd met elkaar. Wateringse Veld Kranenburg is zoekende naar een nieuwe, innovatieve wijze waarop de jeugdafdeling vormgegeven kan worden. Voetbalschool Skillz is op zoek naar een plek waar zij haar wens om met eigen jeugdteams in competitieverband uit te komen in vervulling kan laten gaan. In het eerste gesprek bleek al direct dat de ambities van beide heel dicht bij elkaar liggen. De klik tussen beide was ook direct aanwezig en dan ligt een gezamelijke oplossing al snel in het verschiet.

Wij zijn dan ook trots om te kunnen melden dat met ingang van aankomend seizoen Voetbalschool Skillz de volledige jeugdafdeling gaat verzorgen op sportpark Zonneveld, onder de noemer FC Skillz. Voetbalschool Skillz is in een aantal jaar uitgegroeid tot een van de grootste voetbalscholen in Nederland. Hun unieke manier van opleiden heeft ertoe geleid dat al vele jeugdspelers zijn aangenomen bij een BVO. De grote wens om met haar eigen jeugdteams in competitieverband mee doen, wordt dus vanaf aankomend seizoen realiteit.

Wateringse Veld Kranenburg is blij met de samenwerking met FC Skillz. Hiermee komt het sportpark in combinatie met het Buurthuis van de Toekomst nog meer tot leven en zien we de toekomst zeer positief tegemoet!

Binnenkort volgt meer informatie voor onze huidige jeugdleden over de selectiedag. Voor vragen kunt u terecht bij het bestuur via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Skillz

Laatst aangepast op woensdag, 22 mei 2019 12:32