Uitnodiging BLV donderdag 6 maart 2014
vrijdag, 21 februari 2014 12:35

Alle (ouders/verzorgers van jeugd-)leden worden opgeroepen voor een Bijzondere algemene Ledenvergadering op donderdag 6 maart. Deze BLV begint om 20.30 uur en vindt plaats in het clubgebouw aan de Guido de Moorstraat 35. Aanleiding voor de vergadering is de mogelijke samenwerking met GONA en Celeritas. De afgelopen periode heeft het bestuur verkennende gesprekken gevoerd met deze verenigingen, met als inzet een mogelijke fusie vanaf het seizoen 2014-2015. Tijdens de extra ledenvergadering van 23 januari is om deze reden al een fusie begeleidingscommissie ingesteld. De verkennende fase is nu afgerond en geeft voldoende reden om verdere stappen te zetten. Het bestuur vraagt daarom tijdens de BLV van 6 maart toestemming om officiƫle fusiegesprekken te mogen voeren. De leden moeten deze toestemming verlenen. In de bijlage treft u de uitnodiging en de agenda aan.