Weekendkamp (25 en 26 mei) informatie
woensdag, 22 mei 2013 15:29

Het is bijna zover! Het weekendkamp staat voor de deur.

Helaas hebben wij door het slechte weer moeten besluiten om niet in tenten te overnachten maar in de kleedkamers van de club. Dat is een stuk droger en minder koud...en lekker knus.

Wel zullen er op zondag ondermeer water- spelletjes zijn dus zorg voor EXTRA droge kleren, liefst oude kleding die tegen een stootje kan.

Zaterdag aanvang 16.00 uur

Meenemen:
slaapzak (en iets warms om in te slapen)
luchtbed
hoofdkussen
tandenborstel en toiletartikelen
sportkleding (korte broek, trainingsbroek)
warme trui/jas
extra ondergoed
extra (oude) droge kleren
zwembroek
2 handdoeken
extra sokken
voetbalschoenen
slippers
(oude) sportschoenen
zaklamp
paraplu / regenjas
een goed humeur

Neem géén kostbare spullen mee zoals een mobiel, sierraden, spelcomputers en andere elektronica.

Neem je dat toch mee dan is het voor eigen risico want sv Wateringseveld is NIET aansprakelijk voor vermissing of schade van meegenomen artikelen.

Voor eten en drinken wordt gezorgd maar je mag gerust wat extra's te eten en te drinken meenemen.

Zondag aanvang 11.00 uur
De kinderen die alléén op zondag komen worden om 11.00 uur verwacht. Doe oude kleding aan en neem wat extra kleding mee en een handdoek want het kan regenen!
We eindigen om 16.00 uur. Ouders kunnen dan de kinderen afhalen. Eventueel helpende handen bij het opruimen zijn dan zeer welkom!

Wij hopen er met zijn allen een gewéldig weekend van te maken.
Tot zaterdag (en zondag).

Met vriendelijke groet,
Activiteitencommissie sv Wateringseveld