vrijdag, 29 maart 2013 23:29
Ons bereikte het trieste bericht dat Jaap Kipp op 71 jarige leeftijd is overleden. Jaap was een zeer gewaardeerd lid en altijd zeer betrokken bij onze vereniging. Wij zijn hem dankbaar voor alle werkzaamheden die hij in al die jaren heeft verricht. Gelegenheid tot afscheid kan worden genomen bij Uitvaartcentrum CUVO, Ockenburghstraat 29 te Den Haag, op dinsdag 2 april van 19.45 tot 20.30 uur. De plechtigheid voorafgaande aan de crematie zal plaatsvinden in de grote aula van crematorium Ockenburgh, Ockenburghstraat 21 te Den Haag op donderdag 4 april om 14.00 uur. Wij wensen de familie veel sterkte toe om dit verlies te dragen.
Laatst aangepast op dinsdag, 09 april 2013 09:48