woensdag, 15 augustus 2012 22:52
In deze poule werd alleen gespeeld de ontmoeting tussen HVC'10 en Wateringse Veld. Trainer Bert de Best van de Hoekenaren lijkt zijn team klaar te hebben voor de competitie. Na goede resultaten in de oefenduels, werd nu in de bekerstrijd Wateringse Veld met 5-1 op de feiten gedrukt. Jurgen Warbout en Leroy Smits zorgden voor een 2-0 stand, waarna de bezoekers van trainer Martin Abbenhuis terugkwamen in de wedstrijd via Abdel Akhlal. Daarna was het gedaan met het verzet van Wateringse Veld en liep HVC'10 uit naar 5-1 via Jasper van der Schilt, Robin van Zanten en een al in eigen doel van Adnan el Jabli.